انت غير مسجل لدينا يشرفنا انضمامك الينا
اضغط على زر تسجيل وتمتع بكل ماهو جديد وحصرى
مع تحيات اسره منتدى ابناء الدروتين
انت غير مسجل لدينا يشرفنا انضمامك الينا
اضغط على زر تسجيل وتمتع بكل ماهو جديد وحصرى
مع تحيات اسره منتدى ابناء الدروتين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالدليل

اضحك وانسى همومك شويه 408793691

اضحك وانسى همومك شويه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رامي عبدالهادي
وسام التميز
وسام التميز

اضحك وانسى همومك شويه Empty
مُساهمةموضوع: اضحك وانسى همومك شويه   اضحك وانسى همومك شويه Emptyالإثنين أبريل 27, 2009 9:49 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

فيه محشش راح يعزي وقام يتفلسف يقول ياخي سبحان الله الانسان مثل بني آدم اذا توفى مات واذا مات توفى

مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا .

محشش مسكته دوريه قالوله اركب قال لاوالله البيت قريب

في حرامي يلحقونه الشرطه تعب الحرامي قال بكره نكمل

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

بتقول الزوجة لزوجها : اضحك وانسى همومك شويه 0091 هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا .

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين .

ولد مغلّب مدرس الجغرافيا معاه ليه؟؟؟؟؟؟؟ عاوز يعرف خط الاستواء دهو اتصالات و لا موبينيل.

محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

اتمنى ان تنال اعجابكم اضحك وانسى همومك شويه 65
hell.boy
hell.boy

العمل/الترفيه : RAPER
المزاج : فرحان

مُساهمةموضوع: رد: اضحك وانسى همومك شويه   اضحك وانسى همومك شويه Emptyالأحد يونيو 14, 2009 2:48 am

لا ياعم بطريقه النكت دى ف همومى ارحم
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هاجر
new
new

العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اضحك وانسى همومك شويه   اضحك وانسى همومك شويه Emptyالإثنين يوليو 20, 2009 10:41 pm

no coment

اضحك وانسى همومك شويه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تعال اضحك على اسمك ................
» شويه صور رومانسيه حزينه جدا
» شويه يموتوا من الضحك هههههههه
» يالا يابنات نرفع ضغط الشباب شويه
» اضحك...معانا